preskoči na sadržaj

Osnovna škola Julija Kempfa Požega

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

KONTAKT

OŠ JULIJA KEMPFA

Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega

OIB: 66604281111

Matični broj: 3351092

E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr

Telefon: 034 273 799

Fax: 034 312 826

LOKALI:

511 – Tajnica

512 – Ravnateljica (272 046)

513 – Zbornica

514 – Pedagog

515 – Računovodstvo

516 – Knjižnica

517 – Kuhinja (272 015)

519 – Domar

520 – Defektolog

521 – Psiholog (312 827)

Kako doći do nas ?

Kada zvoni ?
     PRIJE PODNE
1.sat: 08:00 - 08:45
2.sat: 08:55 - 09:40
3.sat: 09:50 - 10:35
4. sat: 10:40 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat 12:20 - 13:05

 
  POSLIJE PODNE
1.sat 13:30 - 14:15
2.sat 14:25 - 15:10
3.sat 15:20 - 16:05
4.sat 16:10 - 16:55
5.sat 17:00 - 17:45
6.sat 17:50 - 18:35
Sigurnost-internet

Sigurnost djece na internetu:

- publikacija

- video

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 1. 2010.

Ukupno: 884663
Ovaj mjesec: 3145
Ovaj tjedan: 883
Prespavanac 2024.

Moja škola

RVA - o Erasmusu

Emisija Školsko zvono

Bećarac 1.b

Laganini FM Požega

Dan škole 2020.

Vozila se barka

Circle of life

Django

Film o školi 2018.

Školski zbor 2017.

Bonton - kviz

Erasmus+ 2017.

Taurage, Litva 2017.

Kartepe, Turska 2017.

Smotra zborova 2017.

Maškare 2017.
Kuharica

Prilog o školi s HTV-a

4.a STAND UP

Dan škole 2016

Život škole

Dan grada 2015.

Školski zbor

 

 

skole.hr

 

Tim za kvalitetu

 

U školski tim za kvalitetu OŠ Julija Kempfa imenuju se sljedeći članovi:

 

  1. Kornelija Sabljak, prof., ravnateljica škole
  2. Ivana Jukić Matijević, dipl.učiteljica razredne nastave, učitelj savjetnik
  3. Marija Rabić, dipl.učiteljica razredne nastave, učitelj mentor
  4. Mario Gavran, učitelj razredne nastave, učitelj savjetnik
  5. Blanka Berger, učiteljica razredne nastave, učitelj savjetnik
  6. Jasmina Radović Jakovljević, dipl.učiteljica razredne nastave s pojačanim predmetom EJ, učitelj mentor
  7. Mirela Prskavac,profesor biologije i kemije, mentor
  8. Silva Mihalj Živković, prof.hrvatskog jezika i književnosti,mentor
  9. Dario Pisker, mag.kineziologije, učitelj mentor
  10. Silvija Crnković,prof.psihologije

 

ŠKOLSKI TIM ZA KVALITETU

Školski tim za kvalitetu čine suradnici čiji je cilj osigurati što kvalitetniju izobrazbu svakog učenika, a osnovna mu je zadaća da u školu ugradi proces samovrjednovanja. Budući da ne postoji regulativa koja propisuje strogu strukturu tima i unaprijed zacrtan plan aktivnosti, rad školskog tima temelji se na inicijativi članova čija je zadaća samostalno istraživanje, napredovanje i kontinuirano unaprjeđenje škole. Jasno je da se proces samovrjednovanja razlikuje od škole do škole, stoga se od školskoga tima očekuje da proces samovrjednovanja prilagodi potrebama i specifičnostima svoje škole te da samostalno procijeni, planira i sudjeluje u provedbi aktivnosti kako bi se unaprijedio rad škole.

Svrha procesa samovrjednovanja unaprjeđenje je kvalitete obrazovanja, odnosno unaprjeđenje kvalitete rada škola. U europskoj se obrazovnoj politici započelo s provedbom samovrjednovanja 90-ih godina prošloga stoljeća. Pritom su ključnu ulogu odigrala dva dokumenta: Kvaliteta vrjednovanja obrazovnog rada u školama (1998) i Preporuke Europskog parlamenta i Europskog savjeta (2001). Uvođenje vanjskoga vrjednovanja i samovrjednovanja škola u obrazovni sustav Republike Hrvatske započelo je školske godine 2006./2007., točnije u svibnju 2006. godine. Iste je godine u Školi za medicinske sestre Vinogradska provedeno prvo samovrjednovanje, što pokazuje spremnost Škole da se bavi sobom radi razvoja i unaprjeđenja rada uz prihvaćanje odgovornosti za postignute rezultate.

Uspješno samovrjednovanje škole proces je unaprjeđenja kvalitete koji se planira i ostvaruje unutar škole, a temelji se na uzajamnom povjerenju, vjeri u snagu vlastitoga razvoja i spremnosti djelatnika na samokritičnost bez vanjskih pritisaka (Bezinović, 2007). Samovrjednovanje je znanstveno i stručno osmišljen postupak koji omogućuje nastavnom osoblju da na temelju sustavnog praćenja, analiziranja i preispitivanja samostalno unaprijedi vlastiti odgojno-obrazovni rad.

preskoči na navigaciju