preskoči na sadržaj

Osnovna škola Julija Kempfa Požega

Login
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

KONTAKT

OŠ JULIJA KEMPFA

Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega

OIB: 66604281111

Matični broj: 3351092

E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr

Telefon: 034 273 799

Fax: 034 312 826

LOKALI:

511 – Tajnica

512 – Ravnateljica (272 046)

513 – Zbornica

514 – Pedagog

515 – Računovodstvo

516 – Knjižnica

517 – Kuhinja (272 015)

519 – Domar

520 – Defektolog

521 – Psiholog (312 827)

Kako doći do nas ?

Kada zvoni ?
     PRIJE PODNE
1.sat: 08:00 - 08:45
2.sat: 08:55 - 09:40
3.sat: 09:50 - 10:35
4. sat: 10:40 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat 12:20 - 13:05

 
  POSLIJE PODNE
1.sat 13:30 - 14:15
2.sat 14:25 - 15:10
3.sat 15:20 - 16:05
4.sat 16:10 - 16:55
5.sat 17:00 - 17:45
6.sat 17:50 - 18:35
Sigurnost-internet

Sigurnost djece na internetu:

- publikacija

- video

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 1. 2010.

Ukupno: 881176
Ovaj mjesec: 5288
Ovaj tjedan: 693
Prespavanac 2024.

Moja škola

RVA - o Erasmusu

Emisija Školsko zvono

Bećarac 1.b

Laganini FM Požega

Dan škole 2020.

Vozila se barka

Circle of life

Django

Film o školi 2018.

Školski zbor 2017.

Bonton - kviz

Erasmus+ 2017.

Taurage, Litva 2017.

Kartepe, Turska 2017.

Smotra zborova 2017.

Maškare 2017.
Kuharica

Prilog o školi s HTV-a

4.a STAND UP

Dan škole 2016

Život škole

Dan grada 2015.

Školski zbor

 

 

skole.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
I MI SMO SVJESNI AUTIZMA
Autor: Administrator , 2. 4. 2021.

3. b razred i učiteljica Ivana Jukić Matijević radionicom su obilježili Svjetski dan svjesnosti o autizmu, koji se obilježava 2.travnja. Jedno veliko bogatstvo koje učenici OŠ Julija Kempfa dobiju tijekom svog osnovnoškolskog obrazovanja je upravo upoznavanje s različitostima. U svakodnevnim susretima i druženjima  s učenicima iz  posebnih razrednih odjela i odgojno-obrazovnih skupina od malena učimo učenike da nismo svi jednaki, ali smo jednako vrijedni. Autizam je jedna od tih različitosti i odlučili smo obilježiti Svjetski dan svjesnosti o autizmu kao podršku autističnim učenicima naše škole.


Kada pričamo o autizmu pričamo o širokom rasponu poremećaja u razvoju i samim time svaka je dijagnoza drugačija i svaka autistična osoba ima različite simptome i potrebe. Simptomi koji su najčešće vezani uz spektar autizma su: otežana komunikacija, poteškoće u socijalnim vještinama, suženi interesi te sklonosti repetitivnom ili ritualnom ponašanju.

Današnju smo radionicu započeli Mindfulness vježbom „Zvukovi oko mene“, kojom smo pobudili svjesnost prekrasnih zvukova koji nas okružuju, a koje često ni ne čujemo jer nam je prirodno da su prisutni. Nakon toga smo razgovarali o zvukovima koje smo čuli i emocijama koje su ti zvukovi izazvali u učenicima.

Sljedeći korak je bila vježba „TO SAM JA I PRIHVATI ME BAŠ TAKVOG KAKAV JESAM“.

Svaki je učenik trebao napisati po čemu je poseban i drugačijih od ostalih učenika u razredu, čega se boji, što ga uzrujava, koju vještinu posjeduje, u čemu je posebno dobar u školi, a čime nije zadovoljan (u čemu bi mogao biti bolji), kako doživljava svijet oko sebe i na kraju svoj način smirivanja kada je uzrujan, tužan ili ljut.

Učenici su veoma iskreno pristupili vježbi i prikazali nam dio svoje osobnosti. Nakon što je pročitao svoje odgovore svaki je učenik izgovorio TO SAM JA I PRIHVATI ME BAŠ TAKVOG KAKAV JESAM.

Ova  vježba nam je pokazala da iako smo slični, svi smo posebni, drugačiji, ali  jednako vrijedni.

Zatim smo pogledali crtić Amazing things happen  ( https://www.youtube.com/watch?v=ca_pEZpgZWM )  nakon kojeg su učenici brzo došli do zaključka kako je cilj naše radionice spoznati naše različitosti i prihvatiti različitosti drugih, ali  i upoznati se s poteškoćama s kojima se nose osobe koje su  još malo drugačije od nas, autistične osobe.

Sljedeći korak radionice bio je čitanje i razgovor o slikovnici Moj brat je autist, Jennifer Moore-Mallinos.

Posebnost ovakvih radionica s učenicima krije se u tome da malim, sitnim koracima kod učenika pobuđujemo razumijevanje, toleranciju i prihvaćanje različitosti, što će ih kroz život zasigurno učiniti boljim i kvalitetnijim osobama.

Zatim smo plesali i pjevali uz pjesmu Kao sva djeca  (https://www.youtube.com/watch?v=BKE1SgVbZEE ) i za kraj smo na plavim papirićima (plava boja predstavlja dječake oboljele od autizma jer su istraživanja pokazala da je autizam pet puta češći među dječacima nego djevojčicama) napisali poruke podrške našim autističnim prijateljima iz škole.  Bilo je prekrasnih poruka podrške...

 „Dragi prijatelju, možda se ne razumijemo, ali mogu biti uz tebe kada god treba“, „ Jednaki smo, i ja se nekada bojim, ali uvijek mi netko pomogne, a ja mogu tebi“, „ Mi smo djeca i nismo isti, i to je baš lijepo“, „Ne znam kako ti mogu pomoći, ali ću se stvarno potruditi...“

Također, skupina učenika iz 1.a i psihologinja pripravnica Marija Ivanović odradili su psihološku radionicu na temu prihvaćanja i uvažavanja autistične djece.

Malim koracima, ovakvim radionicama, u budućnosti ćemo imati mlade, tolerantne ljude pune ljubavi i razumijevanja za druge. Ima li što ljepše?

I MI SMO SVJESNI AUTIZMA





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju